[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

lib qt freetype

From: krzysztofkru <krzysztofkru_malpka_wp.pl>
Date: Wed Oct 27 2004 - 16:17:53 CEST

kompiluje soft dal wlanu dolaczonymi razem z modulem rt2400, modul sie
skompilowal i dziala co widac ale soft nei chce i pokazuje takie bledy

> _sitewepdlg.o moc_countryform.o moc_cardselect.o
> -Wl,-rpath,/usr/lib/qt/lib -L/usr/lib/qt/lib -L/usr/X11R6/lib -lqt-mt
> -lXext -lX11 -lm/usr/X11R6/lib/libfontconfig.so.1: undefined reference
> to `FT_Get_BDF_Property' collect2: ld returned 1 exit status
> make: *** [RaConfig] Error 1

system to slackware 10, po upgradzie z 9, zmienilem juz cale x'y z
currenta aby byc na biezaco i nic, co mam skopsane ?
a jeszcze przy kilku innych proramach wykrzykuje o braku qt ale qt sa
instalowane razem z kde, innych paczek dla slacka nie znalazlem

--
Pozdrawiam, Kruszek
Slackware Linux R.U. 340985