[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: otwarte AP

From: Olek <olek_malpka_greennet.org.pl>
Date: Mon Oct 18 2004 - 20:41:44 CEST

Użytkownik lico napisał:

> Moze sproboj panalizowac pakiety na routrze, a nie biegaj z antena po
> osiedlu, bo jak dla mnie to wybrales najokrezniesza z drog. Moze
> bedziesz ich odwiedzal w domach i szukal Ap lub jakis kabli. A tak BTW
> to wap masz w komorce, w ap mozesz miec wep.

nie, samo dzielenie lacza w domu jest "legalne", to co chce ukrucic
to niezabezpieczone AP czyli furtki do naszej sieci i naszego lacza
problem polaga na tym ze wylapalem juz sporo sieci, a te ktore
zostaly wg kismeta nie maja wep a mimo to ustawienie nazwy sieci,
macadresu i ip legalnego klienta nie pozwala mi sie zalogowac w
sieci wifi, dlatego pytam jak jeszce moga byc autentyfikowane kompy
podlaczajace sie do AP (poza nazwa, macadresem i ip)

--
olek