[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: +win

From: SzAmO <szamo_malpka_pf.pl>
Date: Thu Sep 16 2004 - 17:35:11 CEST

Dnia 17:28:10--16.09.2004 , Sławomir Jach napisal(a):
> Poproszę o poradę. Nie mam wyj¶cia i muszę zainstalować windows na
> laptopie na którym mam slacka. Niestey laptop nie ma napędu dyskietek i
> jak zainstaluję windows na kolejnej partycji to stracę linuxa. Może jest
> jaki¶ sposób by lilo mógł nadpidać windowsowskiego boloadera ze slacka
> wystartowanego z CD ?

dokladnie..
odpalasz slacka z CD... montujesz partycje linuxowa np. do /mnt/linux
pozniej chroot /mnt/linux

zmieniasz sobie plik lilo.conf odpowiednio i piszesz lilo.

P.S.
zeby lilo mogl startowac winde z drugiej partycji.. musisz dodac specjalne
opcje do lilo.conf w sekcji dotyczacej partycji windowsowej.. te opcje sa
zwiazane z remapowaniem partycji czy cos.. w man lilo.conf masz to opisane

SzAmO

--
born to be root..