[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: dzwiek na via82xx Skack 10...czy komus sie udalo...

From: marekjs <marekjs_malpka_tlen.pl>
Date: Thu Sep 16 2004 - 14:48:31 CEST

Witaj Patryk.
Tak.Mam dsp pod dev.
Mam garść pytań:
- czy stworzyłeś plik .asoundrc (wg manuala ze strony Alsa) czy nie
- na jakim jądrze pracujesz i czy udev masz włączone
- na jakie urządzenia Ci linkuje /dev/dsp : czy na dsp0 czy na
./sound/dsp (bo u mnie automatycznie robi linki na folder /dev/sound/ )
- mam też dziwny objaw : jak przeglądam w /proc/asound/card0 plik
sndstat to wszystkie ustawienia mam na "0" co wydaje mi się trochę
dziwne, ale to może tylko moja wyobraźnia
- jak mniej więcej wygląda Twój plik modprobe.conf

Pozdrwaia : marekjs