[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux na RAID 0

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Tue Sep 14 2004 - 12:15:07 CEST

>mialem taki sam kontroler, meczylem sie z raidem 1, tu opisalem moje
>boje, mysle ze z raid 0 bedzie b. podobnie

Hej.

  No to przeczytalem ten artek. Teraz pytani: Napewno miales taki sam kontroler?? Chyba jednak nie, bo moj to jest wlasnie sprzetowy. Ten wspominek o wsparciu dla SoftwareRAID to byl tylko akt desperacji i proby wszystkiego co moglo by miec cos wspolnego z raidami...

  Po drugie... art mi sie raczej nie przyda, poniewaz w moim przypadku lin nie wykrywa wogole dysku podpietego do kontrolera!! Niewazne czy jest przelaczony na raid, czy na pojedyncze dyski. Kontroler widzi, dyskow juz nie...

No nic... walcze dalej