[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux na RAID 0

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Tue Sep 14 2004 - 11:47:12 CEST

>mialem taki sam kontroler, meczylem sie z raidem 1, tu opisalem moje
>boje, mysle ze z raid 0 bedzie b. podobnie
>http://wikislack.olek.waw.pl/index.php?wiki=SoftwareRaid
>przy instalacji mozesz miec problem i moze sie okazac ze bez dodatkowego
>dysku nie uda cie sie postawic systemu (pozniej mozesz z niego
>zrezygnowac przenoszac system na macierz)
>
>ps
>1. piszac nowy watek nie rob tego odpisujac na istniejacy jedynie ze
>zmiana tematu
>2. wycinaj niepotrzebne [slacklist][slacklist] z tematu
> [...]

Oki... dzis pomecze ten Twoj art, oraz pobawie sie pewnie jeszcze z 2.6.x - choc nie mialem w planach jeszcze przesiadki.

Ps. Z tym odpowiadaniem to fakt wpadka. Ale naprawde nie chcialo mi kombinowac, tak bylo mi znacznie wygodniej. Zas co sie tyczy tematow... wiesz, na kilku listach roznie to ustawione, czesto zostawia sie nazwe listy i jest ona przez odpowiedni parser ignorowana na serwerze, a czasem jest ona nawet wymagana. Anyway... postaram sie by sie to tu nie powtorzylo.

Pozdroffka