[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Apache i optymalizacja

From: linux-slackware <linux-slackware_malpka_wp.pl>
Date: Fri Sep 10 2004 - 23:21:38 CEST

Witam
     W ostatnich mailach na liscie mialem problem z pamiecią RAM i
     SWAPem ktore byly ciagle przepelnione ze wzgledu pamięciozerne na
     procesy httpd jednak google mi powiedzialy e musze uzyc RLimitMEM
     RLimitNPROC directive i inne, również to, że musze sobie po
     prostu zoptymalizowac apache'a co do ilosci urucyamianych
     procesow i pamieci na kazdy proces itd itd .. tylko jest jeden
     problem.. ja nawet nie wiem jak taka optymalizacja musi wygladac
     poprawnie :( . Poczytalem ale nigdzie nie jest napisane jak
     zrobic aby to byla konfiguracja optymalna hmmm.. po prostu nie
     wyobrazam sobie jak dokladnie to wyglada. "TO" tzn jak httpd
     dziala .. czy uruchamia swoje child'y i na kazdy przydziela
     pamiec i co jesli ogranicze to zbyt mocno to czy wolno bedzie
     wszystko chodzic czy bede mial komunikat ze brak pamieci hmmm mam
     dylemat czy ktos moglby mnie naprowadzic na wlasciwą sciezke ? i
     uzmyslowic jak to zrobic choc ogolnie ? ;D
     P.S. Mam 64MB RAM, Pentium II 266 PC66 :P

     Dziękuje

--
Pozdrowienia,
 linux-slackware@wp.pl