[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: trackpoint pod slackware

From: Rafał Domeracki <Rafal.Domeracki_malpka_aster.pl>
Date: Fri Sep 10 2004 - 17:33:54 CEST

Witam

Trackpoint dziala po wybraniu PS2 w mouseconfig - myszy uzywaja tego
samego :).
"PS/2 port mouse (most desktops and laptops)"
Zaraz sprawdze ale nie wykluczone ze obydwa ustrojstwa beda pracowaly
rownolegle.
ha! ale jaja :)
smiesznie dziala:
- wsadzilem mysz i odpalilem komputer - dziala mysz, trackpoint nie
- podczas dzialania systemu wyciagnalem mysz - mysz nie dziala nawet po
ponownym wsadzeniu w gniazdo, trackpoint tez nie dziala
- restart maszyny z klawiatury z odlaczona mysza - trackpoint dziala po
restarcie, ciekawe dlaczego mysz nie :)?
- podlaczam mysz na odpalonym sprzecie - dzialaja obydwa (przy zmianie chwilke
sie zastanawia i mysz jakby ciut slabiej przemieszcza sie po ekranie - pewnie
subiektywne doznania)
restart z uprzednio podlaczona mysza - trackpoint nie dziala, mysz dziala

Na konsoli wydaje sie byc identycznie wiec pewnie jest to wlasnosc zespolu
trackpoint-gniazdo myszy na poziomie sprzetowym.

R:-D