[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: imap

From: SzAmO <szamo_malpka_pf.pl>
Date: Tue Aug 31 2004 - 11:41:46 CEST

No ja pamietam jak zaczynalem zabawe z linuxem na powazniej... to do
qmaila jakos mnie nie ciagnelo mimo ze wszyscy uwazali go za very secure,
a sendmail przerazal mnie swoim configiem.. wiec wybor padl na postfixa :D

Denerwuje mnie w postfixie to.. ze jak on wykryje virusa to nie moze
odrzucic maila juz na poziomie sesji SMTP.. tzn. robi to ale dopiero ten
drugi postfix dzialajacy lokalnie a to mnie wogole nie urzadza..
wogole ta historia z podwojnym postfixem to poroniony pomysl :)

Stad zamiar przejscia na sendmail

--
born to be root..