[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: imap

From: SzAmO <szamo_malpka_pf.pl>
Date: Tue Aug 31 2004 - 11:25:07 CEST

Dnia 11:16:28--31.08.2004 , Sławomir Jach napisal(a):
> Tak masz rację, nawet od długiego czasu nie słyszałem o jakiejś dziurze
> w sendmailu, pozatym faktycznie taki serwer pocztowy byłby całkowicie
> zgodny z sysemem i łatwy nie tylko uaktualnieniami ale także w samej
> instalacji, poza tym jest dużo dokumentacjina temat sendmaila.

Troche sie z Wami zgodze ale nie do konca.. serwer SMTP jest dosyc
krytycznym skladnikiem systemu.. i napewno nie instalowalbym go z paczek
wiec argument z latwoscia update'u do mnie nie przemawia.. po za tym.. po
co update'owac cos co dziala dobrze ;) tak wiem wiem... luki w
bezpieczenstwie.. ale w sendmailu od dawna nie bylo zadnych krytycznych
tak samo jak i w postfixie ktorego uzywam.

Pozdrawiam!

SzAmO

--
born to be root..