[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem z framebuffer

From: Jacek Dygon <kapral_19_malpka_skrzynka.pl>
Date: Tue Aug 17 2004 - 20:52:25 CEST

On Mon, 16 Aug 2004 23:28:56 +0200
Wojciech Pyczak <nissarin@o2.pl> wrote:

> Ja mia_em kiedy_ problem bo wkompilowa_em agpart na sta_e w kernel, nie
> chcia_ si_ wtedy automatycznieodpowiedni driver (i mo_e co_ jeszcze -
> nie pami_tam), po przekompilowaniu (agpart ustawiony jako modu_)
> wszystko zacz__o _miga_.

Wielkie dzieki za nawet taka sugestie, powiem tak ze pomoc nadeszla nagle i dziala, nowe stery radeonfb dzialaja pieknie w konsoli, powod banalny ale nie wylapalem samemu bo laikiem jestem (nie poczatkujacy ale kiepski), niewkompilowalem w jadro supportu dla konsoli od fb, taki szczegolik ale teraz smiga az furcy :DDDD Jeszcze raz dzieki za fatyge.

jacek Dygon