[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Problem z framebuffer

From: Jacek Dygon <kapral_19_malpka_skrzynka.pl>
Date: Mon Aug 16 2004 - 22:15:41 CEST

Witam wszystkich

Mam ostatnio niemaly problem. Probuje zmusic konsole do wspolpracy z driverem radeonfb, niestety z marnym skutkiem. Obiawy sa bardzo proste nieby dziala ale ekran jest czarny tylko kursor sobie miga a w chwile przed zacheta logowania obraz sie pojawia w rozdzielczosci standardowej. Probuje zmusic slackusia mego do wyswietlenia konsoli w rozdzialce 1024x768@85 komenda w grubie (menu.lst zaraz po lini kernela):
 video=radeonfb:1024x768@85
Panowie w kernelu mam wkompilowane agpart radeonfb tez jest ale podejrzewam ze nie o te drivery chodzi a o jadro i moduly. Nie wiem czemu nie moge zaladowac modulow najzwyczajniej wpisujac modprobe <nazwa modulu>. Pewnie cos sknocilem po drodze dlatego prosze wszystkich chetnych pomoc o pomoc.

Z gory dzieki za fatyge.

Z powazaniem

Jacek Dygon