[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: atak z zewnatrz - pomocy !!!

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Thu Aug 12 2004 - 21:29:53 CEST

>pierwszy post problemu:

>...hmm , rozmawiamy o identd czy o inetd? bo to zupelnie co
>innego:)
>
>w pierwszym poscie jest mowa o identd, ktory jest demonem
>zalecanym przy korzystaniu z wielu usług, a jego brak np. wlasnie
>na ircu może przysporzyć wielu kłopotów, nasluchuje on na porcie
>113, z tego co wiem to powinien byc on otwarty ( zwiazane z
>maskarada)
>
>..a tu :

>mowa o inetd, czyli superdemonie, zarzadzajacym innymi demonami
>(np. serwer ftp,sshd... )

> [...]

Co nie zmienia faktu, ze identd (demon identyfikacji) jest uruchamiany przewaznie za posrednictwem inetd (superdemona uslug sieciowych). Polecam opczytac na google ;-p

No... chyba ze ktos sobie potrafi postawic identa jako standalone...

Aaa.... Jeszcze pytanie do kogos wczesniej w tym watku... co ma wspolnego postawienie uslugi na modemie eth z tym czy jest za natem czy nie ?? Modem to modem... a nie router ;-p Jak dziala jako modem, to nie moze prowadzic firewalla a wiec i NAT'a

Pozdroffka