[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: 1.MBR 2.chroot

From: mirekbielicki <mirekbielicki_malpka_wp.pl>
Date: Sun Aug 01 2004 - 11:35:03 CEST

Hello Piotrek,

Friday, July 16, 2004, 10:34:33 PM, you wrote:

P> przkro mi t napisac ale moj slackware jest narazie w formie obrazow na
P> twrdym jescze go nie instalowalem wiec moze byc problem:(

      to nierozumiem teraz mówisz ze masz problemy ze slakiem a tu
      piszesz ze go niemasz zainstalowanego :).A jesli masz płyty
      instalacyjne w formie obrazów na dysku to przed wydaniem komendy
      setup trzeba zamontowac w jakims miejscu katalog/partycje na
      którym znajdują sie pliki wymagane do instalacji(tak jak opisał
      kolega wyzej :))Następnie daj komende setup i przede wszystkim
      utwórz sobie dyskietke startową to jest bardzo pomocna rzecz:).
      gdy masz taką dyskietke bootujesz sobie z niej po załadowaniu z
      niej systemu wpisujesz liloconfig i dalej robisz co chcesz :)
      A co do komendy chroot -uzywa sie ją do zmiany katalogu
      /(głownego),głownym moze byc dowolny katalog z drzewa
      katalogów(ale etc i sbin, bin raczej niepowinny :) ). sprawdź man chroot.
       pozdrawiam slaker

--
Best regards,
 mirekbielicki                            mailto:mirekbielicki@wp.pl