[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: E-MAIL -> kraj kwitnącej winorośli

From: linux-slackware <linux-slackware_malpka_wp.pl>
Date: Mon Aug 02 2004 - 11:21:50 CEST

Witam,

O> O co ci chodzi?Przeciez wlasnie je napisales! Jesli chodzi Ci o adres to moze
O> byc "." i chyba "_","-" ale nie jestem pewien

  Przepraszam za malo sprecyzowanie pytania ;d tak chodzi o adres
  emailowy ;-) jeszcze raz sorki .. no wiec wlasnie chodzilo mi o
  niego.. zastanawialem sie nad tym i wydedukowalem ze wlasnie sa to
  znaki "_ - a-z 0-9 ." ze wzgledu na to ze nie wiedzialem innych ..
  jednak po prostu szukalem standardu ktory o tym mowi .. niedawno
  natknalem sie na komunikat dotyczacy adresow www.. wystarczylo by
  wejsc na http://www.domeny.pl/sprawdz i wpisac cos nieprawidlowego a
  pojawilby sie nam komunikat:

O> Można użyć liter od A do Z, cyfr od 0 do 9, a także myślnika ("-")
O> - dla domen globalnych z końcowką: .com, .net, .org można użyć także polskich znaków)
O> Nie można rozpocząć ani zakończyć na myślniku
O> Nie można przekroczyć długości 63 znaków (zaleca się do 24 znaków)
O> Nie można zawrzeć znaku "spacji"

 Zatem na podstawie JAKIEGOS standardu musieli sie opierac albo ..
 wymyslili jakis ktory jest NEUTRALNY - znany i powszechenie uzywany :D
 tylko nie wiem czy to samo dotyczny email ja na razie opieram sie na
 regule ze nie moza dac w email: _ - a-z 0-9 .
        P.S. czy to samo moglo by dotyczyc adresow email ?? :>

 POZDRAWIAM

--
 Freud
 linux-slackware@wp.pl