[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Wydajnosc: pamieci RAM

From: Radosław Czyżewski <morgor_malpka_wp.pl>
Date: Mon Jul 19 2004 - 18:22:36 CEST

Ja miałem niegdyś serwerek na 2xPentiumPro 200MHz z 32MB DIMM PC100
(dysk 3GB). Stał sobie tam Slack_9.1 + Apache + PHP + MySQL. Dziennie ta
maszynka obsługiwała ok 1000 odwiedzin i wszystko działało bez zarz
utu
(dosyć sprawnie) choć gdyby dorzucić więcej ram'u pewnie pomukało
by
szybciej. Myślę że 64MB powinny styknąć ale im więcej ram'u tym
 żadziej
będzie wymagany dostęp do wolniejszego swap'u.

Jeśli nie ma możliwości zapakować więcej pamięci spróbuj za
łatwić kartę
graficzną z max ile się da wolnej pamięci (jeśli masz AGP to już
za
200zł kupisz karte z 128MB). Istnieje trik który pozwala zrobić szybki
swap w pamięci karty graficznej.

Opis jak to zrobic znajdziesz pod linkiem:
http://hedera.linuxnews.pl/_news/2002/09/03/_long/1445.html