[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Archiwizacja

From: Oskar <oskar_malpka_lanstorm.org>
Date: Fri Jul 16 2004 - 05:07:30 CEST

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Szczepanik" <gszczepa@wp.pl>
To: <slacklist@olek.waw.pl>
Sent: Thursday, July 15, 2004 6:14 PM
Subject: [slacklist] Re: Archiwizacja

> np w> > piwnicy). W ten sposob prawdopodobienstwo jego kradziezy
> znaczaco> > spada.

> ze > złodzieje przychodzą po rower - a tu komputer, jak myślisz, co
> zrobią?:)>
>
> Tu chodzi o to zeby jednoczesnie nie stracic 2 komputerow. Rzadko sie
> zdarzaja jednoczesne wlamania do piwieszkania czy firmy. W dodatku
> pisalem o skrytce, komputer bez monitora moze byc bardzo niewielki,
> zwlaszcza taki serwer tylko do backupu. W dodatku niekoniecznie musi
> sie w oczy rzucac ze stoi komputer. W zagraconej piwnicy stawiamy pod
> [...]

Witam.Wymyslilem jeszcze jedna metode:P
Kupno nowego komputera dobrego streamera to droga inwestycja, plyty cd czy
dvd hm... niezbyt mi to pasuje.Czemu ? Czas...zgranie 40gb na 60plyt cd
zajmie troche czasu...
Zrob pan tak.Kup dysk IDE (tak, tak nie SCSI tylko IDE) dobrej firmy, np
Maxtor taki okolo 60gb (jakby danych przybylo) wydatek rzedzu 300zl i
"kieszen" na dysk twardy (tez IDE) to wydarzet rzedu 30zl.I w dzien backupu
przychodz z dyskiem do firmy wkladaj go do kieszeni i backupuj.Fakt,ze trza
bedzie restart, ale
to prosty szybki i bezpieczny sposob.Jak dysk bedziesz trzymal w domu w
szufladzie czy barku nikt Ci go nei ukradnie razem z serwerem.Moim zdaniem
to dobra metoda.Backup mozesz robic jak juz wszyscy pojda spac wiec restart
nei powinien nikomu przeszkodzic :)

Pozdrawiam,
Oskar