[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Archiwizacja

From: olek <olek_malpka_bcf.pl>
Date: Thu Jul 15 2004 - 13:47:59 CEST

Użytkownik Sławomir Jach napisał:

> Chłopcy nie dopisałem że te "pieniądze" to nie zawartość rezerw federalnych
> stanów zjednoczonych ameryki :) mam ok 1000zł na to i myślę że streamer
> odpadnie.

mam ta nieprzyjemnosc robic backup na cd (tak nie na dvd) w jednej
firmie, tez jestem tam dojazdowym administratorem
zainteresuj sie programem scdbackup, to wlasciwie zestaw skryptow ale
automatyzuje cala operacje z beckupem na cd (dziala tez na dvd)
pelen backup robie tam co 3 miesiace i zajmuje mi to ok 3godz,
pozostale to przyrostowe pierwszego i drugiego stopnia, pani sekretarka
wie ze musi wymienic plyte cd jezeli ta wysunie sie i napisac na niej
date :-)
wszystko jak dotad dziala niezawodnie a skrypcik ulatwia nawet
wyszukiwanie pojedynczych plikow bez koniecznosci sprawdzania np 30 plyt

--
olek