[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Archiwizacja

From: SławomirJach <cobico_malpka_lh.pl>
Date: Thu Jul 15 2004 - 13:36:32 CEST

Dnia czw 15. lipca 2004 11:21, hanes napisał:
> [...]

Chłopcy nie dopisałem że te "pieniądze" to nie zawartość rezerw federalnych
stanów zjednoczonych ameryki :) mam ok 1000zł na to i myślę że streamer
odpadnie. Zastanawiam się albo nad nagrywarką DVD albo nad jeszcze jednym
dyskiem twardym. Drugie rozwiązanie jednak wiąże się z ryzykiem padu obu
dysków w maszynie i utratę danych, pierwsze mieści na płycie ok 4,7 GB a
kompresja tarem czasami dawała mi odwrotny skutek do załozonego tzn plik albo
miał taka samą wielkość po kompresji albo jesze większą ! W zasadzie jestem
"dojazdowym" administratorem i chciałbym by wszystko robił za mnie cron a z
pojemnością płyt DVD nie bardzo mi to wyjdzie. No i jescze sprawa nagrywarek
DVD, czy ktoś już uruchamiał to naszym ukochanym slackware ? a może nie ma
znaczenia nagrywarka CD czy DVD ?