[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Kontroler SCSI : ASUS LSI 1010R 2Ch

From: Rafał Jeżak <kacper_malpka_slubice.biz>
Date: Wed Jul 14 2004 - 22:37:31 CEST

Witam,

za jakiś tydzień będę posiadał w/w kontroler, ale już teraz wole
wiedzieć co mnie czeka przy instalacji sterowników do niego.
To będzie moja pierwsza przygoda ze SCSI, stąd moje może troche
trywialne pytania :)
Jaki sterownik? Bo pewnie po włożeniu do serwera i restartcie mi go nie
wykryje, może podczas instalacji by wykrył, ale ja już mam zainstalowany
system ;-)
Domyślam się, że chodzi o moduł tylko jaki? w konfiguracji jądra w
SCSI low-level drivers (2.4.26) nie znalazłem sterownika podobnego do
modelu kontrolera, tylko mi nie piszcie, że nie jest obsługiwany, bo się
załamie :)
Ok, załóżmy, że znalazłem sterownik i co później? rekompilacja kernela,
i już będzie widoczny dysk pod /dev/sr0 np. (domyślam się) czy jeszcze
trzeba coś do dysku dokompilować? Sory za pytania, ale naprawde nie mam
pojęcia jak to skonfigurować, a wole wiedzieć wcześniej. Google
właściwie nic mi nie powiedziały, prócz binarnych sterowników - a takich
nie chce.
Będę wdzieczny za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam,

--
* Rafał 'kacper' Jeżak && kacper(at)slubice(dot)biz
* GG: 826971 Reg Linux User : #204797