[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack 10.0 - SBlive emu10k

From: Rafał Domeracki <Rafal.Domeracki_malpka_aster.pl>
Date: Wed Jun 30 2004 - 23:27:02 CEST

Nie zainstalowalem jeszcze slacka 10 u siebie wiec nie jestem pewien. Na
notebooku dziala tak jak wspomnialem w ps. Nigdy nie mialem jakis wielkich

problemow wiec i doswiadczen wiele nie mam. Kiedy walczylem z dzwiekiem w
alsie przeczytalem gdzies ze cos mozna pozmieniac w pliku /etc/asound.state
.
Chyba nie doroslem do zabawy tym plikiem bo jakos inaczej sobie radzilem.
Faktycznie na poczatku w 9.1 cos mi brzydko grala muzyka ale kmix rozwiaz
al
problem. Jest jeszcze alsamixer. Odrobine bladzenia i zaczelo dzialac.
Pokrecilem suwakami zaczelo dobrze grac (tez jestem wymagajacy).

--
Pozdrawiam
Rafał Domeracki