[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Jaki fs...

From: krzysztofkru <krzysztofkru_malpka_wp.pl>
Date: Sun Jun 27 2004 - 09:06:33 CEST

On Sat, 26 Jun 2004 02:29:25 +0200
Wojciech Pyczak <nissarin@o2.pl> wrote:

> Witam
>
> Problem dość powszechny ale gorzej bywa z rozwiązaniami, czyli jaki
> wybrać system plików dla wspólnej partycji, dzielonej przez linuxa i
> winzgrozę(dane a także katalogi domowe /home).
> Windowsa raczej nie uda mi się zmusić aby poradził sobie z
> jakimkolwiek linuxowym systemem plików a więc pozostaje tylko ntfs i
> fat32. I tu zaczynają sie problemy - ntfs byłby idealny gdyby tylko
> miał pełne wsparcie (captive raczej odpada ze względu na duże
> obciążenie systemu i małą wydajność).
> Pozostaje FAT32... vfat czy umsdos ???
> [...]

a nie lepiej nie kombinowac i jak ju mozesz miec dwie partycje to dla
/home jakas typowa linuksowa a druga fat32
to bedzie proste rozwiazanie tyle ze uciazliwe.
A ja jeszcze glupio zapytam: dlaczego Windows nie potrafi obsugiwac
partycji linuxowych ? nie chodzi mi o jakies programy dodatkowe,
a o noramlna obluge, przeciez sa otwarte?

--
Pozdrawiam, Kruszek
Slackware Linux R.U. 340985