[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: w sieci chodza tylko male pakiety

From: Corvin <corvin.dun_malpka_wp.pl>
Date: Sun Jun 20 2004 - 18:42:09 CEST

Dnia niedziela, 20 czerwca 2004 12:05, Olek napisał:
> mam na osiedlu siec amatorska ok 100 komputerow , wszystko bylo ok
> do czasu, pare dni temu cos sie zwaliło i siec zaczela dzialac
> powoli, na serverze jest slack, postfix, ftp, htb, apache
>
> soft i htb dziala chyba ok tzn objawy sa takie same po wylaczeniu
> wszystich uslug i htb, walczylismy z tym od paru dni
>
> =======================
> tak wygladaja pingi na server z klientow, im mniejszy pakiet tym
> ladniej idzie:

Generalnie to nie wiem czemu różnice w czasie są aż takie duże a
le co do
różnicy w czasie to rzecz jest oczywista. Dłuższy pakiet dłużej
 się
przesyła (czas transmisji bitów) a ping mają najniższy priorytet.
Proponuję zmienić ustawienia kart sieciowych na 10 MBit i zobaczyć cz
szybkość nie wróci.

--
Pozdrawiam,
Corvin