[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: [OT] Re: Re: sdi - zapychane lacze

From: SławomirJach <cobico_malpka_lh.pl>
Date: Wed Jun 09 2004 - 15:11:31 CEST

Dnia śro 9. czerwca 2004 12:41, olek napisał:

> pomijajac to ze nie mam ludzi do moderowania jestem przeciwnikiem
> nakladania takich ograniczen, naprawde cenie sobie wolnosc wypowiedzi i
> nie planuje wprowadzenia moderacji listy
>
> jak dotad nie zauwazylem wypowiedzi obrazliwych wiec nie reaguje, jezeli
> takie by sie trafily zawsza mozna delikwenta usunac z listy

na tamtej liście moderowany jest również sens postu. Jeżeli mądrala napisałby
" www im wyciales? fajny admin z Ciebie:) " tylko dlatego że napisałem o
wyciąciu wszystkich portów dla użytkowników i uruchomieniu proxy to taki post
wogóle by się tam nie ukazał. Tam poprostu dba się o poziom a jak jakaś blać
szydzi z kogoś tylko dlatego że nie ma odpowiedniej wiedzy to odrazu jest
ostrzegany przez moderatora. Jeżeli nie masz na to czasu to może ja się tym
zajmę?