[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: [OT] Re: Re: sdi - zapychane lacze

From: olek <olek_malpka_bcf.pl>
Date: Wed Jun 09 2004 - 12:41:19 CEST

Użytkownik Sławomir Jach napisał:

> mam przyjemność uczestniczyć na liście dla slackware na linuxnews.pl tam
> moderator sprawdza zawartoś maili a w zwiąsku z tym że zna się na rzeczy ni
> pozwala by takie posty się pojawiały na liście. Myślę że mądrym rozwiązaniem
> będzie zastosować to tutaj bo zacznie się tak jak było poprzednim razem że
> będzie kilku mądrali którzy będą obrażac kogo popadnie. To do administratorów
> . Pozdrawiam

pomijajac to ze nie mam ludzi do moderowania jestem przeciwnikiem
nakladania takich ograniczen, naprawde cenie sobie wolnosc wypowiedzi i
nie planuje wprowadzenia moderacji listy

jak dotad nie zauwazylem wypowiedzi obrazliwych wiec nie reaguje, jezeli
  takie by sie trafily zawsza mozna delikwenta usunac z listy

--
olek