[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

sdi - zapychane lacze

From: Dominik <doniu_malpka_poczta.fm>
Date: Tue Jun 08 2004 - 03:26:30 CEST

sytuacja tej natury,
jest sobie ruterek na slacku,
byla tam taka maskarada, na firewalla czasu nie bylo, wiec go olalem
tymczasowo, bo do tego rozdzialu jeszcze nie doszedlem,
czasem ciagnalem cos bitorentem tekstowym (w pythonie napisanym),
pewnego dnia net tak sie zatkal, ze pingi co niektore tylko wracaly, a dioda
transferu na modemie palila sie na maksa,
sprawdxzajac ifconfig- widzialem tylko ze transfer na koncie ppp0 jest
dziwnie duzy, z komputerow za Natem nie dalo sie laczyc ze swiatem zewn,
myslelismy ze modem zglupial,kumpel zawolal goscia z tepsy (bo u niego to
sdi stoi), a ten mu czyms tam sprawdzil, ze dziwnie duzo zadan przychodzi a
modem jest ok, postawilem napredko takiego firewalla dzisiaj, w sumie do
konca nie wiem co to moglo byc, a chcialbym wiedziec, czy w kompie moze byc
jakis wirus? jak wyglada regulka ktora logowala by mi zadania polaczenia, co
o tym myslicie? pierwszy raz mi sie to zdarzylo no , ale wreszcie uwierzylem
w przydatnosc firewalli, aha wlaczajac komende ifconfig zauwazalna jest
ciagle podwyzszona wartosc RX bytes,
prosze o komentarz
Domin