[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

2w1 DSL - loadballancing ???

From: wilde <wildeman_malpka_op.pl>
Date: Tue Jun 08 2004 - 10:39:11 CEST

Witam @LL
mam taki problemik posiadam 2 lacza DSL 1mb od tepsa
na serwerze mam 3 sieciowki ale cos nie moge sobie poradzic z rozlozeniem
ruchy tych laczy , jak dziala jedno tylko to wszystko smiga ok a jak odpalam
skryptem drugie to zaczyna mi spadac download na 1 laczu tak do 30kb i
drugie tez jest tak gdzies wykozystywane
a w logach programow typu emule i torrent pojawia sie cos takiego ze
polaczenie zostalo niespodziewanie zamkniete przez zdalenego hosta , tak
jakby pakiety wychodzily jednym laczem a chcialy wracac drugim albo raz
jednym a raz drugim nie bardzo wiem co sie dzieje .
czy ktos moze ma podobna konfiguracje i mogl by przeslac jakis config jak to
powinno wygladac laczenie tych 2 laczy ???
pozdrawiam WiLdE