[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: spamassassin

From: SławomirJach <cobico_malpka_lh.pl>
Date: Tue Jun 01 2004 - 08:40:49 CEST

Dnia pon 31. maja 2004 23:19, napisałeś:

> a jakie masz ustawione wartosci
> sa_tag_level_deflat, sa_tag2_level_deflat, sa_kill_level_deflat ?

wczoraj dopisałem do /etc/mail/spamassassin/local.cf te trzy linijki tak jak
podałeś, ale dzisiaj rano znalazłem w skrzynce kilka śmieci, miały jednak do
trzech punktów więc narazie tylko nimi nakarmilem spamassassin. Dam znać jak
coś zauważę, najwięcej spamu przychodzi w sobotę i niedzielę więc jeszcze
trochę poczekam. Pozdrawiam i dzięki