[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: stunnel

From: toka <toka_malpka_ipv.ath.cx>
Date: Mon May 31 2004 - 14:44:47 CEST

Dnia Mon, May 31, 2004 at 02:36:35PM +0200, Corvin napisał(a):
> Witam!
>
> Mam stunnel 4.05 z najnowszego Currenta i nie ma on opcji -d :((((. To jak
> go odpalić jako daemon dla pop3. Już mi ręce opadły :(.
>
> --
> Pozdrawiam,
>
> Corvin

Ooo Witam ;)
Znaczeni bardziej eleganckim rozwiazaniem w przypadku pop3s
jest nie robienie stunella a raczej uzycie demona pop3 ktory obsluguje
SSL, np. tpop3d, solidpop3d etc. ;)

hm co do stunnela (nowego) probowales po prostu na koncu poelecnia dac &
nie wiem czy zadziala ale jak nie ma juz takiego przelacznika to moze
zadziala ;)

--
M.Tokarski aka toka
mailto: toka at ipv dot ath dot cx