[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: niewykozystane lacze :(

From: SławomirJach <cobico_malpka_lh.pl>
Date: Mon May 31 2004 - 10:00:41 CEST

Dnia pon 31. maja 2004 09:43, napisałeś:
> Witam wszystkich uzyszkodnikow ;D
>
> mam taki problemik :
> cale lacze to dsl 1mb do niedawna wszystko bylo ladnie na statystykach
> pokazywalo
> ze download i upload idzie ladnie na maxa prawie mialem w tedy kole 40
> userow no i
> podpinalem teraz nastepnych 10 i zapodalismy z adminem nowego slacka z
> nowym jajkiem
> i wszystkie pacze ;D - ktore sa potrzebne , dzial htb squid i ftp , narazie
> lekkie problemy z nowa samba
> bo teoretycznie dziala jak sie wpisze w start/uruchom adres ip serwera ale
> [...]

zapuść "iptraf" tam wszystko zobaczysz, możesz nasłychiwać na każdym
interfejsie. Mam taka firmę gdzie opiekuję się ich siecią ale do routera na
slacku mam podpiętą inna firmę której sieć poprostu sobie jest :) na tej
drugiej jest istny chorror, czasami po udp tak dają do pieca że ich poprostu
odcinam bo tak zapychają łącze. Zapuszczaj "iptraf" . Pozdrawiam