[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: GNUstep: brak dostepu

From: toka <toka_malpka_ipv.ath.cx>
Date: Mon May 31 2004 - 00:06:21 CEST

Dnia Sun, May 30, 2004 at 10:57:09PM +0200, BlAdE napisał(a):
> O sprawach, ktore poruszyles w tym i poprzednim poscie wiem.
> Wysallem list na liste :) poniewaz bylem zdziwiony, ze mimo ustawienia
> 777 na katalog i podkatalogi/pliki
> i jako wlasciciel pliku niemoglem go wylistowac. Moje zdziwienie
> nasililo sie kiedy
> po ustawieniu praw przez chmod 777 GBNUstep - R moglem go juz wylistwac.

Z małą poprawką - dawałeś tylko na katalog a nie na katalog +
pliki/podkatalogi - chmod ugo+rwx GNUstep

hmm ale to powinno dawac i tak rade jesli chodzi o listowanie jego zawartości
Na prawde dziwny przypadek ;> Spróbuj jak napisał Olek zerknąć w logi
może rzeczywiście jakiś błąd systemu ?? Chociaż nie chce mi się wierzyć

Jaki masz wogóle system plików ?

--
M.Tokarski aka toka
mailto: toka at ipv dot ath dot cx