[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: GNUstep: brak dostepu

From: BlAdE <glasgow_malpka_vp.pl>
Date: Sun May 30 2004 - 22:57:09 CEST

toka napisał(a):

>Odnośnie pytania w twoim poprzednim poście:
>
>Prawo wykonywania pliku pozwala na uruchomienie pliku wykonalnego, a w
>przypadku katalogu oznacza prawo dostępu do plików wewnątrz katalogu.
>Zatem konieczne jest aby na katalog GNUstep dany był atrybut +x , skoro
>jesteś jego właścicielem to wystarczy +x dla samego owner-a
>
>w pierwszym linku z mojego poprzedniego posta masz szczegóły.

O sprawach, ktore poruszyles w tym i poprzednim poscie wiem.
Wysallem list na liste :) poniewaz bylem zdziwiony, ze mimo ustawienia
777 na katalog i podkatalogi/pliki
i jako wlasciciel pliku niemoglem go wylistowac. Moje zdziwienie
nasililo sie kiedy
po ustawieniu praw przez chmod 777 GBNUstep - R moglem go juz wylistwac.