[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: druk z linuksa przez windowsa

From: Rafal Domeracki <Rafal.Domeracki_malpka_aster.pl>
Date: Mon May 24 2004 - 18:01:08 CEST

On Mon, 24 May 2004 16:38:59 +0200
Sławomir Jach <cobico@lh.pl> wrote:

> walczyłem z taką sytuacją w pewnej firmie, tzn nie mogłem drukowa
ć z
> pod slacka na drukarce podłączonej do komputera windzianego. Po wielu
> dniach walki z cupsem użyłem lprng i apsfilter działa super .
> Sterowniki oczywiście byly ale w apsfilter jest mnóstwo sterowników
> uniwersalnych więc napewno coś znajdziesz. Pozdrawiam

Obawiam sie ze raczej nic nie dobiore. To badziewie obsluguje tylko ten
swoj ograniczony EPL, zadnej emulacji (PCL czy PS). Probowalem roznych
sterownikow. Zaden nie dzialal. Po pol dnia testowania kazdego po kolei
sterownika, jak widzialem te przekleta czerwona diode to mnie ....
brala.

Ja slyszalem ze to da sie zrobic ale z priterkiem dzialajacym pod
linuksem no ale wtedy cala operacja jest niepotrzebna.

Slyszalem rowniez ze da sie uzywac windzianych sterownikow ale tylko
wtedy kiedy kolejka jest ustawiona na linuksie + samba.

Moze jednak komus przyjdzie jakies rozwiazanie do glowy. Oczywiscie
wymiana drukarki nie wchodzi w gre :).

Dzieki