[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: druk z linuksa przez windowsa

From: SławomirJach <cobico_malpka_lh.pl>
Date: Mon May 24 2004 - 16:38:59 CEST

Dnia pon 24. maja 2004 14:44, napisałeś:
> Witam
>
> ... po dlugich miesiacach "niebytu" listy :). Nie ukrywam radosci :)
>
> Dlugo walczylem zeby uruchomic pewna laserowa drukarke Epsona. Jest to
> strasznie windowsowa wersja light. Poniewaz poleglem na instalacji
> watpliwej jakosci dzialania sterow znalezionych w sieci pomyslalem nad
> innym rozwiazaniem. Sytuacja wyglada tak ze wlasciciel tej nieszczesnej
> drukarki posiada laptopa i ma tam linuksa. Na duzym komputerze ma win2k
> no i calkiem sprawnie dzialajacego tego Epsona.
>
> Daloby sie udostepnic te drukarke temu laptopowi z linuksem?

> [...]

walczyłem z taką sytuacją w pewnej firmie, tzn nie mogłem drukować z pod
slacka na drukarce podłączonej do komputera windzianego. Po wielu dniach
walki z cupsem użyłem lprng i apsfilter działa super . Sterowniki oczywiście
byly ale w apsfilter jest mnóstwo sterowników uniwersalnych więc napewno coś
znajdziesz. Pozdrawiam