[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odchudzanie - pro¶ba o radę

From: Enkidu <enkidu_SPM_NIET__malpka_onet.pl>
Date: Wed Oct 27 2004 - 20:16:05 CEST

> Zaznaczenie tekstu zazwyczaj go kopiuje, a kliknięcie ¶rodkowym
> przyciskiem myszy zazwyczaj go wkleja. (o ile aplikacja nie zażyczy sobie
> innej obsługi myszy na ten przykład)

Piekne dzięki. Jestem samoukiem i jak to zwykle bywa w trakcie edukacji
nie na wszystko samouk się natknie. Tej sztuczki nie znałem i brakowało
mi jej poważnie

> Wersja dla twardzieli ;-)
> - wyrzuć wszystkie biblioteki, na pewno większo¶ć oprogramowania
> przestanie Ci działać. Następnie kolejno instaluj biblioteki, których
> wymagaj± używane przez Ciebie aplikacje.

Hard wersja jest mi osobi¶cie bliższa zobaczę tylko czego potrzebuje
swaret do działania i pojadę z tym koksem. potem zrobię swaret --dep :-)
Niczym w końcu nie ryzykuję, bo partimagiem zrobię sobie obraz głównej
partycji

bardzo dziękuję za 'knoł-chał'