[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odchudzanie - prośba o radę

From: Jakub Jankowski <shasta_malpka_spam.atn.pl>
Date: Wed Oct 27 2004 - 14:55:44 CEST

On Wed, 27 Oct 2004 12:58:31 +0200, Enkidu wrote:

> 1) Czy mogę jakoś sprytnie przenosić tekst pomiedzy konsolą a edytorami
> i przeglądarką? Pod kde był jakoś przybajerzony "Xterm" z funkcją kopiuj
> wklej ...

Zaznaczenie tekstu zazwyczaj go kopiuje, a kliknięcie środkowym
przyciskiem myszy zazwyczaj go wkleja. (o ile aplikacja nie zażyczy sobie
innej obsługi myszy na ten przykład)

> 2) Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie zależności i wyrzucenie ew.
> zbędnych bibliotek? Czy takowych nie ma?

Wersja dla leszczy ;-)
 - weź każdy plik używający bibliotek wspołdzielonych, zobacz czego
 potrzebuje do pracy (man ldd), zrób z tego listę którą następnie
 porównaj z listą zainstalowanych bibliotek.

Wersja dla twardzieli ;-)
 - wyrzuć wszystkie biblioteki, na pewno większość oprogramowania
 przestanie Ci działać. Następnie kolejno instaluj biblioteki, których
 wymagają używane przez Ciebie aplikacje.

--
Jakub Jankowski
shasta AT spam DOT atn DOT pl