[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: squid

From: Dominik K <doniu_malpka_spam-won.poczta.fm>
Date: Sat Oct 23 2004 - 00:38:59 CEST

jeszcze jedno pytanko,
w sieci jest ruter/firewall- (cisco- jakis PIX) i nie chcialbm go angazowac
do tej operacji oprocz zamkniecia portu www dla wszystkiego co nie jest
squidem (jak sie mysle to niech ktos powie),
czy da sie zrobic operacje wstawiania squida w sposob przezroczysty dla
przegladarek (czy oglasza on jakos swoja obecnosc), czy bede musial na
admina domeny zrzucic konfiguracje koncowek
pozdrawiam

Uzytkownik "Krzysztof Pawlowski" <krzysztof.pawlowski@enterpol.pl> napisal w
wiadomosci news:clab1s$2md8$1@news.enterpol.pl...