[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: squid

From: Dominik K <doniu_malpka_spam-won.poczta.fm>
Date: Fri Oct 22 2004 - 23:36:26 CEST

cieszy mnie ta opinia,
dzieki, moze masz jakies rady na poczatek?
jesli masz taka duza siec to pewnie jakas korporacja,
jak regulujesz bezpieczenstwo w kontekscie protokolu ftp,
(chodzi mi o upload)

Uzytkownik "Krzysztof Pawlowski" <krzysztof.pawlowski@enterpol.pl> napisal w
wiadomosci news:clab1s$2md8$1@news.enterpol.pl...