[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: zdalne zarzadzanie systemem przez ssh

From: Jakub Jankowski <shasta_malpka_spam.atn.pl>
Date: Thu Oct 21 2004 - 16:34:13 CEST

On Thu, 21 Oct 2004 16:11:52 +0200, Przemysław C. wrote:

> zeby przy kompilacji jajka korzystac z make menuconfig trzeba miec
> zainsalowane ncurses ta biblioteke aalib

Z ncurses się zgodzę, ale aalib?

> no i to jest dla mnie trudne do
> zrozumienia ze w systemie bylo to zainstalowane a ona dale sie plul o to
> ze ich nie ma.

A może ich jednak nie było? Używasz może narzędzi typu swaret? Już
kilka razy spotkałem się z taką sytuacją, ze ktoś twierdził, że
swaret mu pakiet zainstalował, a jednak w systemie go nie było.

> moze sa jakies pakiety ktore jeszcze musza byc
> zainstalowane bo zainstalowalem prawie wszystkie z katalog l/

Z reguły instaluję wszystko z l/, ale do make menuconfig powinno
wystarczyć ncurses i glibc. (a zlib, hm?)

--
Jakub Jankowski
shasta AT spam DOT atn DOT pl