[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: zdalne zarzadzanie systemem przez ssh

From: Przemysław C. <pc83_malpka_antyspam_wp.pl>
Date: Thu Oct 21 2004 - 16:11:52 CEST

Patryk wrote:
> teraz to nie wiem ?
> moze masz inna wersje gcc niz wymagana przez postfixa, wrzuc konkretny
> komunikat ./configure

nie wiem co bylo ale wywalilem gcc i wrzucilem je jeszcze raz... no i
pomoglo.
zeby przy kompilacji jajka korzystac z make menuconfig trzeba miec
zainsalowane ncurses ta biblioteke aalib no i to jest dla mnie trudne do
zrozumienia ze w systemie bylo to zainstalowane a ona dale sie plul o to
ze ich nie ma. moze sa jakies pakiety ktore jeszcze musza byc
zainstalowane bo zainstalowalem prawie wszystkie z katalog l/ i juz moge
korzystac z make menuconfig. moze wiecie jakie jeszcze paczki sa
potrzebne bo to ze chodzi to ok ale chcialbym wiedziec tak na przyszlosc
zeby od razu nie uderzac na grupe...
troche zamieszalem...
pzdr i dieki za odzew
--
:: Przemysław C. ::
:: mailto pc83<at>tlen.pl or pc83<at>.wp.pl ::