[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: 2 pytania o iptables

From: Jakub Jankowski <shasta_malpka_spam.atn.pl>
Date: Fri Oct 15 2004 - 00:51:03 CEST

On Thu, 14 Oct 2004 22:51:57 +0200, Hubertus wrote:

> ale co ustawinia kodowania ?
> na gifie pisze ISO i u mnie jest iso
> na gifie pisze format wiadomosci mine BRAK i u mnie też wiec jest
> zgodnei z zasugerowanym przez ciebie opisem - albo opis jest coś nie
> tego albo windows tak ma

Nie wiem, co jest nie tak, bo Outlooka nie używam ale fakt jest faktem:
wysyłasz posty z polskimi znakami diaktrycznymi ale w nagłówkach nie
deklarujesz jakiego kodowania używasz.

> stawiam ze windows tak ma

Odwiedziłeś Windows Update i uaktualniłeś system?

> zreszta skoro masz taki fajny czytnik to ustaw mu automat aby sam
> ustalił jakie znaki sa lub ich nie ma i nie bedziesz narzekał

A skąd mój czytnik ma wiedzieć, jakiego kodowania używasz?

[...]
> skoro pisze do slackware to pewnie go uzywam :)

Równie dobrze można było założyć, że używasz PLD ale miałeś
takie widzimisię, żeby napisać akurat tutaj. :)

> wysłałem ten post jeszcze na pl.comp.os.linux - po 15 minutach miałem
> odpowiedź i nikt sie nie czepiał kodowania tak sobie juz pywatnie
> mysle ze to ty masz byc moze jakis klopot ale .. to moje prywatne
> pomysły

Postaw się w sytuacji kogoś, kto czyta X grup (X>5), na które pisze Y
ludzi, z których Z% ma źle skonfigurowane czytniki. Jeśli ten ktoś
chciałby wszystkim potrzebującym pomocy pomóc, ale musi poprawiać po
tych Z% pliterki, a potem poprawiać własne, cytowane w ich
postach, itd itp. Ręce opadają.

> bo inni wiedzą wiecej niż - co dwie glowy to nie jedna

Ale gdybyś sprawdził to samemu, to oszczędziłbyś innym trochę czasu,
a sam miałbyś większą satysfakcję z tego, co próbujesz robić.

> podano mi odpowiednia regułke choć bez gwarancji ze zadziała

I co, zadziałała? *G*

> obskurne bezpieczeństwo ??

Można to i tak tłumaczyć.

> czy to tylko jakiś skrót myślowy ?

Nie.

> a moze chcesz mnie obraźić ?

Gdybym chciał -- zrobiłbym to w taki sposób, żebyś zrozumiał. ;-)

> a jesli faktycznie to coś ważnego to przybliż temat

http://en.wikipedia.org/wiki/Security_through_obscurity
http://slashdot.org/features/980720/0819202.shtml

i tak dalej...

--