[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: 2 pytania o iptables

From: Hubertus <hubert_malpka_remaps.wirtualny.dzierzoniow.pl>
Date: Thu Oct 14 2004 - 22:51:57 CEST

> Bzdura.

> Dlaczego mają cierpieć wszyscy czytający grupę? Napraw swój czytnik i
> basta.

no to Ciebie zaskocze - tak juz od niechcenia itd. zagladam na tą stona z
wazna instrukcja co i jak ustawic w outlooku aby sie innym czytało lepiej i
co widze - ustawinia outlooka aby ten niby zachowywał sie przyjaźnie dla
innych
skoro sie nie zachowuje jak trzeba no to trzeba ustawic - bo nie lubie jak
ktos mnie ruga za coś co wydaje się być zrobione ok - bładzić jest rzecza
ludzką
ale co ustawinia kodowania ?
na gifie pisze ISO i u mnie jest iso
na gifie pisze format wiadomosci mine BRAK i u mnie też
wiec jest zgodnei z zasugerowanym przez ciebie opisem - albo opis jest coś
nie tego albo windows tak ma
stawiam ze windows tak ma
pogrzebie jeszcze co nieco aby ustawic to co ciebie irytuje choć nie należy
liczyć na poprawny efekt
zreszta skoro masz taki fajny czytnik to ustaw mu automat aby sam ustalił
jakie znaki sa lub ich nie ma i nie bedziesz narzekał

> Mhm. I my mieliśmy się domyśleć, że pracujesz ze Slackware? Zresztą,
> to bez różnicy. iptables działa tak samo na Slackware jak i na
> Mandrake. Takie pytania należy zadawać np. na pl.comp.networking

skoro pisze do slackware to pewnie go uzywam :) - choć jak zauważyłęs
iptable to iptable
wysłałem ten post jeszcze na pl.comp.os.linux - po 15 minutach miałem
odpowiedź i nikt sie nie czepiał kodowania
tak sobie juz pywatnie mysle ze to ty masz byc moze jakis klopot ale .. to
moje prywatne pomysły

> To dlaczego nie sprawdziłeś sobie, żeby rozwiać wątpliwości?
bo inni wiedzą wiecej niż - co dwie glowy to nie jedna - i ciebie zaskocze
podano mi odpowiednia regułke choć bez gwarancji ze zadziała

> Do mnie nie przemawia technika 'security by obscurity', więc jej nie
> stosuję.

obskurne bezpieczeństwo ??
czy to tylko jakiś skrót myślowy ?
a moze chcesz mnie obraźić ?
a jesli faktycznie to coś ważnego to przybliż temat

Huberus