[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: gnome-terminal

From: Jakub Jankowski <shasta_malpka_spam.atn.pl>
Date: Fri Oct 08 2004 - 14:28:53 CEST

On Fri, 08 Oct 2004 06:53:23 +0000, olo wrote:

> Jakis czas temu, po przejsciu na slack.10 na dwu komputerach na raz,
> pojawil mi sie problem: gnome-terminal nie nadaje sie do uzytku.
> Na jednym dziala tak wolno, ze kozystanie z np. mc nie ma sensu.
> Poprzednie wersje dystybucji dzialaly poprawnie.
> Na drugim, po utworzeniu juz trzeciej zakladki przestaje dzialac
> odswiezanie i nawet linia polecen nie jest wyswietlana.
[...]
> Bede wdzieczny za wszelka pomoc. W sieci nic nie znalzalem.
> Niby byly przypadki, ze ludzie narzekali na wolne terminale,
> ale po przeanalizowaniu i sprobowaniu roznych propozycji, nie
> zanalazlem rozwiazania. Poza tym to odswiezanie. Nie wiem, czy
> te nowe X cos nie psuja.
> (Kazdy z komputerow jest skrajnie inny.)

Na Twoim miejscu spróbowałbym poeksperymentować:

- świeże Gnome, stare X (czy to X.org, czy XFree86)
- świeże Gnome, świeże X
- stare Gnome, świeże X
- stare Gnome, stare X.

Według mnie w tych okolicach należy szukać rozwiązania problemu.

(Tak, ja też ostatnio zaobserwowałem dziwne zachowanie gnome-terminal,
ale na codzień używam rxvt, więc nie przeszkadza mi to zbyt mocno)

--
Jakub Jankowski
shasta AT spam DOT atn DOT pl