[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

gnome-terminal

From: <olo_malpka_nowar.pl>
Date: Fri Oct 08 2004 - 08:53:23 CEST

Witam

Jakis czas temu, po przejsciu na slack.10 na dwu komputerach na raz,
pojawil mi sie problem: gnome-terminal nie nadaje sie do uzytku.
Na jednym dziala tak wolno, ze kozystanie z np. mc nie ma sensu.
Poprzednie wersje dystybucji dzialaly poprawnie.
Na drugim, po utworzeniu juz trzeciej zakladki przestaje dzialac
odswiezanie i nawet linia polecen nie jest wyswietlana. W tym
przypadku wystarczy klepnac w klawiature, zeby on sie pojawil,
ale to nie jest rozwiazanie. Dodatkowo w mc podczas przechodzenie
do katalogow z duza zawartoscia plikow, takze nawala odswiezanie:
niby wchodzi do katalogu, ale go nie wyswietla. Tu takze wystarczy
uzyc klawiszy w celu zmiany kursora wyboru plikow, by zechcial
z laski swojej pokazac jego rzeczywista zawartosc. Przekompilowalem
mc z ncurses i niby dziala, ale czemu gnome-terminal nawala?
Na razie stanelo na tym, ze uzywam terminal kde, ale...
(Wersje kernela nie ma wplywu.)

Bede wdzieczny za wszelka pomoc. W sieci nic nie znalzalem.
Niby byly przypadki, ze ludzie narzekali na wolne terminale,
ale po przeanalizowaniu i sprobowaniu roznych propozycji, nie
zanalazlem rozwiazania. Poza tym to odswiezanie. Nie wiem, czy
te nowe X cos nie psuja.
(Kazdy z komputerow jest skrajnie inny.)

olo