[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: slackware a partycje (nie systemowe)

From: piotrek <bryndzarulezz_malpka_o2.pl>
Date: Mon Oct 04 2004 - 05:38:48 CEST

Dzieki wszystkim, podzielilem :) Tydzien zajelo mi przekonywanie siebie
samego, czy dobralem dobre rozmiary partycji. Gdy juz podzielilem
okazalo sie, ze moglyby byc nieco mniejsze :) ale w koncu mialem
przestawic sie na linuksa :)
Z dysku 40GB tylko 12GB jest przeznaczone na "partycje przejsciowa" na
FAT ale tez sporo dalem na /home :)
Teraz czeka mnie konfiguracja i ogladanie co sie zmienilo w distro
wzgledem wersji 9.1

Mam chyba gupie pytanie :) Czy programem rsync moge ssac tylko zawartosc
serwerow rsync czy moge tez ze zwyklego ftp?
Programu jeszcze nie instalowalem to nie mam mana :)