[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

siec

From: grupa <szymon.mitek_malpka_gazeta.pl>
Date: Fri Oct 01 2004 - 13:40:31 CEST

Zainstalowałem Slackware 9.1. Ale mam niestety problem z siecią. Mam 3 karty
sieciowe (docelowo ma to być router). Jedna sieciowke mam skonfigurowaną.
Ale niestety nie ma połaczenia z siecią. Ping daje mi że host 172.16.0.7 is
unreachable. 172.16.0.7 to IP tego Slacka.
Natomisat gdy daje ifconfig to mam eth0 IP itd.
1)Co może być tego przyczyną (no oprócz niesparwnego kabla bo to
sprawdzałem)??
2)Jak sprawdzić która to jest cieciówka na eth0 (bo jak mówięłm ma 3
siecówki - dla pewności wszystkie do wszystkich trzech włożyłem kabelki)
3) Jak skonfiguriować drugą kartę sieciową (tak żeby można było
skonfigurować jako router)
Z góry dziękuje za pomoc