[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: MPlayer dla Slacka

From: Stachu 'Dozzie' K. <cut-to-last-hypen-dozzie_malpka_dynamit.im.pwr.wroc.pl>
Date: Fri Sep 17 2004 - 12:43:42 CEST

On 2004-09-16, Adrian S. wrote:
> Mam prawie już dwa kompy na których ze względu na ograniczenie
> przestrzeni dyskowej zainstalowałem starego sprawdzonego Slackware'a
> 9.1 . Jedna wielka wada tej dystrybucji to brak paczki z MPlayerem.
> Parę znalazłem na sieci ale mają powłączaną obsługę za dużej ilości
> funkcji i za dużo niepotrzebnych mi paczek musiałbym zainstalować.

Noooo... Do Slacka z definicji jest malo paczek. To nie Debian. Brak na
przyklad oidentd, hping2, mtr, ngrep i paru innych rzeczy. "If you need
something, then compile it yourself"

> Tak, wiem, że najlepiej samemu dla siebie i pod swój procek
> skompilować, ale miejsca nie mam, żeby zainstalować gcc i resztę
> bandy. Pytanie : czy komuś z czytających nie chciałoby się
> przygotować mi paczek z MPlayerem ? Jakby co podam co ma mieć
> włączone a co nie. Adres w nagłówkach albo gg 6346832.

Z tym, ze MPlayer robi sobie optymalizacje pod procesor (fakt, mozna
wlaczyc wykrywanie procka at runtime). Nie lepiej zarchiwizowac drugi
dysk, podmountowac go w odpowiednim miejscu na pierwszej maszynie
i zainstalowac GCC na chwile?

--
Stanislaw Klekot