[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

MPlayer dla Slacka

From: Adrian S. <adriansocho_malpka_publicenemy.pl_RTFM_AND_FUCK_SPAMMERS>
Date: Thu Sep 16 2004 - 19:09:02 CEST

 Mam prawie już dwa kompy na których ze względu na ograniczenie
przestrzeni dyskowej zainstalowałem starego sprawdzonego Slackware'a
9.1 . Jedna wielka wada tej dystrybucji to brak paczki z MPlayerem.
Parę znalazłem na sieci ale mają powłączaną obsługę za dużej ilości
funkcji i za dużo niepotrzebnych mi paczek musiałbym zainstalować.
 Tak, wiem, że najlepiej samemu dla siebie i pod swój procek
skompilować, ale miejsca nie mam, żeby zainstalować gcc i resztę
bandy. Pytanie : czy komuś z czytających nie chciałoby się
przygotować mi paczek z MPlayerem ? Jakby co podam co ma mieć
włączone a co nie. Adres w nagłówkach albo gg 6346832.

--
Adrian S.
  Nie takie Gentoo straszne jak je malują...