[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem z bluefish (slackware)

From: toka <toka_malpka_ipv.net.pl.WYTNIJTO>
Date: Mon Sep 06 2004 - 12:14:46 CEST

Dnia Sat, 28 Aug 2004 01:39:56 +0200, wojtaz napisał(a):

> Witam
> mam problem z instalacja bluefish'a,
> Otoz komenda ./configure nie pokazuje zadnych bledow, (dziwi mnie tylko
> ze odnajduje sciezke do gtk w wersji 1.2.0 (checking for GTK - version
> In file included from parsedtd.c:159:
> parsedtd.h:138:24: missing terminating " character
> In file included from parsedtd.c:159:
> parsedtd.h:139: error: stray '\' in program
> parsedtd.h:140:24: missing terminating " character
> parsedtd.h:141: error: stray '\' in program
> parsedtd.h:144: error: parse error before string constant
> [...]

hmmm proponuje sprawdzic na roznych wersjach. ew. pobrac bluefish-a z
cvs-a, moze poprawiono juz tam jakis blad w kodzie. Ja kiedys uzywalem
tego edytorka html ale stwierdzilem ze sa lepsze ;)

btw. ja jak sie zabieram za kompilacje czegos recznie to zalezny soft tez
kompiluje recznie. Niektore pakiety na linuxpackages.net a wlasciwie
niektorych autorow sa poprostu do dupy i moga przyzsprzyc wlasnie takie
problemy. Tak na przyszlosc pisze bo akurat nie wiem jak bylo o ciebie. Na
ktorejs grupie mozna nawet znalezc czyich pkg nie ssac ;)

Pozdrawiam