[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: siec

From: toka <toka_malpka_ipv.net.pl.WYTNIJTO>
Date: Mon Sep 06 2004 - 12:06:44 CEST

Dnia Fri, 27 Aug 2004 23:58:40 +0200, Cudowski Adam napisał(a):

> Na 1 komputerze mam winde xp i jest podlaczony do neostrady.
>
> na 2 komputerze mam slackware i chce go podlaczyc do 1 komputera za pomoca
> kabla sieciowego i zeby tez mial internet - wie ktos jak to zrobic? jak sie
> do tego zanrac?

Zdecydowanie powinienieś zrobić odwrotnie ;P
Neo pod slacka a pod winde nic ;D procz skretki

Ale jak sie upierasz to....
1)Polaczyc ze soba wyzej wymienione komputerki (jak bez posrednio to
cross, jak poprzes switch/hub to nie)
2)Wlaczyc udowstepnianie polaczenia internetowego w WinXp
3)Wlaczyc dhcp w slacku

... nie widze wu zadnej filozofii ;)